Методична робота

23.10.2015 року відбулося засідання педагогічної ради.
Тема: використання інформаційно-комунікативних технологій в навчально-виховному процесі. ІКТ - компетентність вчителя.
Сучасне інформаційне суспільство має такі особливості:
 · обсяг знань, що породжується у світі, подвоюється кожні два-три роки;
 · щодня у світі публікується 7000 наукових і технічних статей;
 · обсяг інформації, що пересилається через штучні супутники Землі протягом двох тижнів, достатній для заповнення 19 млн. томів;
· у індустріально розвинутих країнах учні під час навчання в середній школі одержують більше інформації, ніж їхні бабусі й дідусі за все життя;
· у наступні три десятиліття відбудеться стільки ж змін, скільки їх було за останні триста десятиріч.
 Тому від освіти вимагається не лише нових умінь і знань для учнів, але й урахування цих особливостей. Потрібно підготувати школяра до швидкого сприйняття й обробки інформації, яка надходить, успішно її відображати і використовувати. Наявність знань та вмінь з інформаційних технологій стає базовою вимогою для випускника школи. Молода людина, яка не володіє сучасними ІКТ, яка не ознайомилася з технологіями Інтернет у ЗНЗ, буде неминуче відкинута за межі сучасного інформаційного суспільства.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій - це питання - актуальне, тому що сьогодні в традиційну схему «вчитель – учень – підручник» введена нова ланка – комп'ютер. Відомо, що більшість людей запам'ятовує 5% почутого і 20% побаченого. Одночасне використання аудіо- та відеоінформації підвищує запам'ятовування до 40-50%. Це є мотивацією для використанні ІКТ  в навчально – виховному процесі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар