23.10.2015 року відбулося засідання педагогічної ради.
Тема: використання інформаційно-комунікативних технологій в навчально-виховному процесі. ІКТ - компетентність вчителя.
Тема: використання інформаційно-комунікативних технологій в навчально-виховному процесі. ІКТ - компетентність вчителя.
Сучасне інформаційне
суспільство має такі особливості:
· обсяг знань, що породжується у світі,
подвоюється кожні два-три роки;
· щодня у світі публікується 7000 наукових і
технічних статей;
· обсяг інформації, що пересилається через
штучні супутники Землі протягом двох тижнів, достатній для заповнення 19 млн.
томів;
· у індустріально розвинутих
країнах учні під час навчання в середній школі одержують більше інформації, ніж
їхні бабусі й дідусі за все життя;
· у наступні три десятиліття
відбудеться стільки ж змін, скільки їх було за останні триста десятиріч.
Тому від освіти вимагається не лише нових
умінь і знань для учнів, але й урахування цих особливостей. Потрібно
підготувати школяра до швидкого сприйняття й обробки інформації, яка надходить,
успішно її відображати і використовувати. Наявність знань та вмінь з
інформаційних технологій стає базовою вимогою для випускника школи. Молода
людина, яка не володіє сучасними ІКТ, яка не ознайомилася з технологіями
Інтернет у ЗНЗ, буде неминуче відкинута за межі сучасного інформаційного
суспільства.
Використання
інформаційно-комунікаційних технологій - це питання - актуальне, тому
що сьогодні в традиційну схему «вчитель – учень – підручник» введена нова ланка – комп'ютер. Відомо, що більшість
людей запам'ятовує 5% почутого і 20% побаченого. Одночасне використання аудіо-
та відеоінформації підвищує запам'ятовування до 40-50%. Це є мотивацією для
використанні ІКТ в навчально – виховному
процесі.
Немає коментарів:
Дописати коментар